Overslaan naar inhoud

Vlam  mee voor mensen die onzichtbaar ziek zijn

Een wijnactie door 2mprove & Accomodata, voor De Warmste Week, ten voordele van mensen die onzichtbaar ziek zijn.

Steun het goede doel

Over De Warmste Week


Dit jaar doen we met 2mprove en Accomodata voor het eerst mee aan De Warmste Week. Het jaarlijkse solidariteitsinitiatief van VRT dat mensen in Vlaanderen samenbrengt om goede doelen te steunen. Sinds de start in 2013 is De Warmste Week uitgegroeid tot een hartverwarmende traditie waarbij duizenden acties, groot en klein, zorgen voor een golf van warmte in de koudste periode van het jaar. Elk jaar staat een ander thema centraal, maar de boodschap blijft dezelfde: iedereen kan een verschil maken. Door samen iets te doen voor een ander, brengen we letterlijk en figuurlijk wat meer warmte in onze samenleving.

Naar de site

Logo De Warmste Week

Samen maken we het onzichtbare zichtbaar


Dit jaar staat De Warmste Week in het teken van mensen die onzichtbaar ziek zijn, mensen die elke dag leven met een aandoening die je niet meteen ziet, zoals chronische pijn, vermoeidheid of mentale gezondheidsproblemen. 

Hun strijd is vaak onzichtbaar, maar daarom niet minder zwaar. Met dit thema wil De Warmste Week meer begrip, erkenning en warmte brengen voor iedereen die een stille strijd voert. In de video van dit jaar zie je overal in Vlaanderen de vlammetjes branden. 

Symbolen van hoop, kracht en verbondenheid. Ook op onze website laten we die vlammen branden, als teken dat we samen warmte verspreiden voor wie het moeilijk heeft. Samen maken we het onzichtbare zichtbaar🔥

Steun onze actie

De Warmste week visual vlammetjes
De Warmste week visual vlammetjes

"Niet elke strijd is zichtbaar voor het oog. Achter vele glimlachen schuilt pijn, vermoeidheid of twijfel. Door begrip te tonen en een beetje warmte te delen, maak je het verschil. Samen kunnen we het onzichtbare zichtbaar maken. Eén glas, één gebaar, één mens tegelijk" 💛

Hoe werkt De Warmste Week?


Elk jaar kiezen de organisatoren van De Warmste Week één maatschappelijk thema dat extra aandacht verdient. Iedereen kan zijn eigen actie op poten zetten. Van een gezellige verkoop tot een sportieve uitdaging, om geld in te zamelen voor dat thema. De opbrengst gaat naar het DWW-fonds van de Koning Boudewijnstichting, dat dit jaar maar liefst 220 concrete projecten in Vlaanderen steunt.

Meer info